Saturday, June 16, 2007

同恩 - 做自己

this is an OK GO video. one of the best vids i've seen. innovative, smart, low budgeted,and very creative. =)

http://www.youtube.com/watch?v=pv5zWaTEVkI

5 days of army ICT. shant blog about it now because:
a) i need a break from it to consolidate my thoughts
b) my sis is staying out tonight so i finally have the tv all to myself
c) i really wana blog this song


同恩 - 做自己


会不会走太快
爱宠坏你和我
能不能停一下
只要一下就可以
偶尔我想偷个闲
好或坏等明天再想
偶尔我会有点腻
好或坏等明天再说

不想爱你或爱他
我只想做自己
只想为了自己
多呼吸一点
就算爱你比爱他更美丽
不如我让自己解放

会不会走太快
爱宠坏你和我
能不能停一下
只要一下就可以
偶尔我想松了弦
而好或坏等明天再想
偶尔我想听不见
是好是坏等明天再说

不想爱你或爱他
我只想做自己
只想为了自己
多呼吸一点
就算爱你比爱他更美丽
不如我让自己解放 oh~
不想为你或为他
我只想爱自己
只想为了自己
再诚实一些
就没有你没有他没有谁
只剩我和自己流浪

会不会走太快
爱宠坏你和我
能不能停一下
一下就可以

No comments: